RebeckaEk

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Rebecka Ekström - 2 oktober 2014 13:36

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen! Det har ju hänt en hel del sen sist.

Hade praktik från feb-april på en zoo-butik, absolut den bästa praktik jag någonsin varit på! Fick även jobb där från maj-augusti. Kände mig verkligen behövd och hemma i den miljön.
Det var jättekul att få komma ut och jobba, ångrar inte en enda minut. Drömjobbet verkligen! Att slippa att ha praktiker hela tiden och äntligen få lön för jobbet man gör var det bästa så klart. Har tyvärr inte hittat något arbete ännu men söker för fullt och det går lite framåt allafall. 

Har även gått på en utbildning för jobbsökande som inte har varit allt för rolig. Det bästa med den är att man fått väldigt bra hjälp att få ordning på CV och personliga brev. Annars har kursen känts ganska meningslös. Har 4 möten kvar där nu sen är jag äntligen klar! Förhoppningsvis har jag blivit lite klokare och tagit till mig en del bra tips om jobbsökande.

Jag och Christopher har flyttat till en ny lägenhet då våran gamla inte var speciellt hälsosam att bo i på grund av mögel och dålig service då saker gick sönder eller aldrig blev klara. Flyttade hit 1 Juli och vi trivs jättebra! Det är verkligen en perfekt lägenhet som passar oss. Den var nyrenoverad när vi flyttade in, vi är supernöjda med hela lägenheten, men mest nöjda är vi nog med färgsättningen,planlösningen och läget. 
Har nästan fått allt som vi vill nu med inredningen det är bara några småsaker som behövs sen är allt komplett.


Ska försöka att komma igång med bloggandet igen. Idag kommer bli en lugn dag, har sökt lite jobb idag och snart tänkte jag ta tag i diskberget i köket innan jag lagar lite lunch.
Imorgon eller senare ikväll tänkte jag lägga upp lite bilder på lägenheten.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rebecka heter jag, 21 år. Min pojkvän heter Christopher och vi har varit tillsammans sedan Juni 2008 och förlovade sedan Juni 2012. Vi flyttade ihop 2013-12-01. Några av mina intressen är: Familj,pojkvän,djur,natur och kläder. På min blogg kommer jag skri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards