RebeckaEk

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

Det går framåt

Av Rebecka Ekström - 14 november 2013 12:44

Hejsan!

Idag skulle vi igentligen fått svar ifrån bostadsbolaget men det vart uppskjutet tills imorgon. Så nu blir det ytterligare en lååång dag av väntan. Det går sakta men säkert framåt.
När jag endå bara väntar så passade jag på att söka lite jobb och praktikplatser. Har riktat in mig på blomsterdesign och inredning nu. Hoppas på många svar!

Nu börjar jag längta riktigt ordentligt till julen och allt vad det innebär, hoppas november mpnad går fort.

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Rebecka Ekström - 2 oktober 2014 13:36

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen! Det har ju hänt en hel del sen sist.Hade praktik från feb-april på en zoo-butik, absolut den bästa praktik jag någonsin varit på! Fick även jobb där från maj-augusti. Kände mig verkligen behövd och hemma i ...

Av Rebecka Ekström - 19 december 2013 09:58

        Jag Blev så besviken när Samir fick lämna paradiset,han borde vunnit hela skiten. Vilken kung! Han är den killen som verkligen passar in i spelet. Lite besviken vart jag på honom när han var ''otogen'' mot Anja men som han sa: ''Kan man vara ...

Jul

Av Rebecka Ekström - 17 december 2013 11:28


Äntligen har jag och Coffan fått in våran gran, efter mycket letande hittade vi till slut den som vi ville ha. Vi ville ha en tät,stor och hög gran till vårat vardagsrum eftersom det är så stort och högt i tak. Nu har den fått lampor,glitter och kulo...

Av Rebecka Ekström - 13 december 2013 20:06


Mysfredag!Idag har jag varit duktig och städat badrummet och dammat överallt. Efter det kom Coffan hem, då lagade vi pannkakor tillsammans och åt. Gott!Senare kom Mickan,Jessica och lilla Albin hit och hälsade på och fikade<3Nu har jag precis skic...

Av Rebecka Ekström - 8 december 2013 09:26

Godmorgon!Sitter i min myssoffa i myshörnan och har precis ätit frukost. Coffan sover än,lovade att väcka honom vid 11:00 idag. När jag vaknade kollade jag ut genom fönstret och himlen var helt rosa, underbart. Snön ligger kvar och det börjar faktisk...

Presentation


Rebecka heter jag, 21 år. Min pojkvän heter Christopher och vi har varit tillsammans sedan Juni 2008 och förlovade sedan Juni 2012. Vi flyttade ihop 2013-12-01. Några av mina intressen är: Familj,pojkvän,djur,natur och kläder. På min blogg kommer jag skri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards