RebeckaEk

Alla inlägg under oktober 2013

Av Rebecka Ekström - 29 oktober 2013 09:39

Godmorgon

Sitter och kollar på ''Tillsammans mot cancer'' nu, snart har jag sett klart hela programmet. Det kan vara det finaste jag någonsin sett. Så fint! Om jag hade haft mycket pengar så skulle jag skänka så mycket jag bara kunde till cancerforskningen. Alla som har någon nära eller är drabbade själva, ni är enormt starka! 
 


Av Rebecka Ekström - 28 oktober 2013 15:31

Hey! 

Idag har Maja varit här en stund, skönt med lite sällskap om dagarna. Finns inte så mycket att hitta på. Ser att det börjar blåsa och regna mera ute nu, hoppas det kan hålla sig lugnt tills jag och älskling har kommit hem för att cykla i motvind och regn är det värsta som finns! 

                                     Blåst...                                     

Jag och Coffan har inte mycket kvar som vi behöver till lägenhet nu, om någon har nått av det nedanstående till salu så hör av er! (ska helst vara i modern stil) 
- Köksbord med stolar
-TV-bänk
-Micro

Jag vill även ha en digitalkamera så om någon har en sån till övers så köper jag gärna den för en billig peng. 

                   Regn...  


Av Rebecka Ekström - 20 oktober 2013 08:32

Godmorgon!  

Gud vad tiden går fort nu! När man gick i skolan var en månad en evighet och nu bara flyger alla veckor förbi. Det är redan 20:e oktober idag, snart redan November...snart jul. 

Idag blir det städning av mitt rum och rensning bland alla mina grejer. Kan va skönt att ha det gjort tills allt ska bort här ifrån kan jag känna.  Och det är väl verkligen dags att börja med sånt nu när veckorna går så fort! Bostadsbolaget ska höra av sig nu i veckan som kommer, så det kan gå snabbare än man förväntat sig. Wiii!!! 



Kram

Av Rebecka Ekström - 16 oktober 2013 19:06

Halloj!

Gick upp tidigt för att sen cykla hem vid 7. Va mörkt,kallt och blött vid den tiden. Inget kul cykelväder alls tyckte jag. Maja kom vid 7.30 Vi bakade cocospraliner som vart en tårta till slut då vi misslyckades med själva formningen av bollarna. Men gott blev det! 
Var på Arbetsförmedlingen och sökte lite jobb sen vart det ett par bankärenden på det med! 

Möttes av ett kul besked av älskling för ett tag sen, lägenhet ska inte bli några problem och förhoppningsvis har vi en lägenhet innan December. Ska bli så sjukt skönt att ha något eget!  :D
Allt börjar odna upp sig nu käns det som. Bara ett jobb som saknas, annars får det bli praktik. 

Måste säga att dagen har varit helt okej.

Kramis  

Av Rebecka Ekström - 14 oktober 2013 16:20

 
 När jag och älskling får en bebistjej ska jag köpa demdär! Sjukt söta!

Av Rebecka Ekström - 14 oktober 2013 16:11

Hejsan!

Igår var jag med Susanne,angelica och Andre på stockrace tror jag det hette. Var kul att se på! Var crossar som körde på en stor bana på ett gärde.
efter det åkte vi in till ikano och jag hittade det jag skulle ha så det var kanon!

Vinterskor (dem på bilden)
Topp
Svart linne
Tjockare leggins
Hårinpackning
Hårborste
Påslakanset
Parfym

Idag har jag och älskling varit och ätit tillsammans. Efter det handlade vi lite mat. Jag hittade en ögonskugga och en mascara. perfekt för det var slut i min sminkväska! 

   


Av Rebecka Ekström - 12 oktober 2013 10:51

Godmorgon! 
Ligger och vill sova mera,me går tydligen inte så bra. Igår var jag och Coffan hos Gustav och Emelie på kvällen/natten, trevligt var det trots min huvudvärk. Tur att jag inte drack tequila haha! 

Kom precis hem till lägenheten och ska hämta pengar  och lite kläder som ska med in till stan imorgon. Tänkt att köpa lite nya kläder och ett par snyggare vinterskor.

Ha en bra dag! För det ska jag :D

Av Rebecka Ekström - 9 oktober 2013 17:58

Hej! Idag har varit en lugn dag, började med frukost hemma hos susanne. Efter det blev det matlagning hemma hos mig tillsammans med älskling.  
Snart ska vi cykla hem till honom och ha filmmys! 

Till saken..städning

Jag tycker det är kul att städa! kanske är lite annorlunda men om man hela tiden håller efter sin lägenhet,hus eller rum så blir det aldrig så stökigt och smutsigt så att det blir jobbigt att städa. Om man aldrig skjuter upp städningen så blir det kul! Man blir glad av att ha det rent och fint omkring sig helt enkelt.
Förstår inte folk som tycker det är så jobbigt..städa oftare så blir det inte jobbigt! samma sak med dem som bråkar om diskt och sånt larv, om man sköljer av allt ordentligt när man använt det och har lite ordning på diskbänken så blir det inte lika jobbigt när man väl ska diska. Om amn är ett par som bor tillsammans eller familj så är det bara att bestämma att man turas om med disken. Idag diskar jag och imorgon är det din tur. Mycket enkelt och inte alls komplicerat eller jobbigt!
Frukost
Lunch
Diska
Middag
Diska

Herre gud, bara man vill hålla ordning så går det, och det är inte det mista jobbigt :D 
  

Presentation


Rebecka heter jag, 21 år. Min pojkvän heter Christopher och vi har varit tillsammans sedan Juni 2008 och förlovade sedan Juni 2012. Vi flyttade ihop 2013-12-01. Några av mina intressen är: Familj,pojkvän,djur,natur och kläder. På min blogg kommer jag skri

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards